Пошитені запитання (FAQ)
Де ви знаходитесь?
Наш основний сервісний центр знаходиться в місті Київ на вул. Миколи Закревського, 20 (ж.м. Троєщина).
Так само, для зручності наших відвідувачів, ми розширюємо мережу центрів обслуговування клієнтів, адреси та час роботи яких, Ви можете дізнатися тут.
Чи можна викликати майстра додому?
Ми працюємо над відновленням складних сучасних цифрових пристроїв, тому, всі роботи проводяться в умовах сервісного центру. Тільки так можливо забезпечити належну якість технічного процесу із застосуванням спеціалізованого обладнання та проведенням обов'язкової післяремонтної діагностики нашими профільними фахівцями.
Також, рекомендуємо ознайомитися з послугами доставки техніки в ремонт.
Я перебуваю не в Києві. Чи можливо якось передати техніку вам в ремонт?
Ми вже кілька років успішно працюємо зі споживачами з усієї України. Для того, щоб передати техніку в ремонт з іншого міста, слід скористатися послугами компаній перевізників. Детальніше про це ви можете прочитати в розділі доставка.
Як і коли проводиться оплата за виконані роботи?
Оплата за виконану роботу, проводиться під час видачі техніки з ремонту.
Для фізичних осіб, оплата можлива готівкою в касі сервісного центру або шляхом поповнення карткового рахунку (за допомогою Приват24, терміналу поповнення чи каси банку).
Скільки коштує і що в себе включає діагностика?
Діагностика більшості пристроїв у нас безкоштовна!
Однак, щоб уникнути непорозумінь, давайте розберемося що ж таке діагностика і що саме вона в себе включає!
Повторимо відому фразу: "Правильно виконана діагностика - велика частина проведеного ремонту".
У реальних умовах, це виглядає приблизно так:
Ви здаєте техніку в ремонт і після оформлення всіх необхідних документів, наш майстер проводить так звану модульну діагностику, що дозволяє визначити в якій саме частині пристрою виникла проблема.
Після чого, майстром визначається вартість усунення дефекту, яку вам озвучить оператор нашого колл-центру.
У разі узгодження вартості, ми проводимо ремонт, а Ви, відповідно, оплачуєте обумовлену ціну.
У разі ж Вашої відмови від виконання ремонту, з яких-небудь причин, модульна діагностика не оплачується, а пристрій повертається власнику в початковому стані.
Що стосується ноутбуків, досить часто трапляється, що усунення дефекту вимагає проведення діагностики на компонентному рівні.
Виконання такої роботи і є, по суті, ремонтом, що вимагає часу, знань, використання запчастин і т.д ..
Більш того, кінцева вартість робіт, в такому випадку, буде відома тільки після усунення всіх наявних дефектів.
У такій ситуації, наш оператор зв'яжеться з Вами і оголосить мінімальну і максимальну можливі ціни за виконання роботи та підтвердить Вашу згоду на ремонт.
У разі ж Вашої відмови від виконання ремонту ноутбука, з яких-небудь причин, така робота сплачується згідно прайса.
Як швидко ви зробите діагностику?
Діагностика, здебільшого, займає від однієї години до декількох днів. Цей час залежить від типу пристрою і складності дефекту. Зрозуміло, що ми зацікавлені виконати цю частину роботи якомога швидше. Наприклад, діагностика і ремонт більшості моніторів проводиться протягом дня, а чистка системи охолодження ноутбука буде виконана за 2 години.
Скільки часу займає ремонт?
Ремонт пристрою, при наявності всіх необхідних запчастин, зазвичай, проводиться відразу після узгодження вартості і так само може займати від години до декількох днів. Причини аналогічні діагностиці. Частину часу займає перевірка після ремонту, яка обов'язково проводиться в нашому сервісному центрі. У разі наявності необхідних запчастин в межах України, термін ремонту, в середньому, збільшується до 3 - 5ти робочих днів, що пов'язано з замовленням, оплатою і пересиланням вантажу. Якщо замовляються запчастини поза межами України, термін ремонту може скласти від 2-х тижнів до півтора місяця. Зрозуміло, всі терміни в кожному окремому випадку узгоджуються з клієнтом.
Яку гарантію ви надаєте?
Термін гарантії на виконану нами роботу і встановлені запасні частини становить від 3 до 12ти місяців, в залежності від типу пристрою. Використовуючи тільки оригінальні запасні частини встановлені профільними фахівцями, ми не боїмося гарантувати надійну роботу пристрою після виконання ремонтних робіт!
Чи встигну я здати вам техніку в вечірній час? Ви працюєте у вихідні?
Наша діяльність орієнтована на клієнта, тому ми намагаємося працювати так, щоб Вам було зручно. З понеділка по п'ятницю ми працюємо до 20:00 без перерви на обід. *
В суботу ми працюємо , до 17:00. У неділю - вихідний. *
* Зазначений графік роботи нашого центрального відділення на Закревського, 20. Для ознайомлення з графіком роботи інших центрів обслуговування, перейдіть до контактів.
В іншому сервісі мені сказали, що ремонт неможливий. Ви можете зробити?
Треба визнати, що бувають випадки, коли виконання ремонту економічно недоцільно. Наприклад, якщо розбитий екран в моніторі або телевізорі, то вартість його заміни перевищить 80% від вартості нового виробу.
У більшості випадків, ми успішно усуваємо дефекти з якими, з якоїсь причини, не впорався інший фахівець, оскільки маємо достатньо вузьку спеціалізацію і професійний інженерний склад. Деякі сервісні центри (особливо авторизовані виробником) займаються тільки блоковим ремонтом і можуть вам відмовити, у зв'язку з відсутністю на складі плати блоку живлення, наприклад, або центральної плати. У будь-якому випадку, для нас, це не проблема, оскільки ми виконуємо компонентний ремонт модулів та блоків Вашого пристрою, а не міняємо їх повністю.
Діагностика більшості пристроїв безкоштовна, звертайтеся! Однак, слід пам'ятати, що втручання в роботу пристрою некваліфікованого фахівця, може спричинити подорожчання ремонту. Чи варто ризикувати і платити двічі? Ремонтуйте у тих, кому довіряєте!